مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-18بين الملل

پس از پاکسازی تدریجی «درعا»، مقصد بعدی کدام استان سوریه است؟


پس از ورود تدریجی ارتش سوریه به نقاط مختلف استان درعا، کارشناسان با استناد به اظهارات رییس جمهور روسیه در دیدار اخیر با همتای سوری می گویند که مقصد بعدی دمشق و مسکو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  ارتش سوریه از طریق پیشبرد روند حل و فصل وضعیت افراد مسلح و نظامی های فراری در مناطق غرب استان درعا در آستانه تسلط کامل بر این استان قرار گرفته و کارشناسان می گویند که مقصد آتی مسکو و دمشق، استان ادلب در شمال رییس جهمهور ترکیه یا بدون او .

در ادامه آمده است: رییس جمهور پوتین خطاب به همتای سوری خود بشار اسد گفت: مشکل اصلی حضور نیروهای بیگانه در یک سری مناطق خاص در کشور [سوریه] است که بدون تصمیم سازمان ملل متحد و بدون اجازه شما آنجا حضور دارند.

این با حقوق بین الملل تعارض دارد و به شما فرصتی برای انجام حداکثر تلاش به منظور برقراری ثبات و امنیت در کشور و همچنین پیشرفت با سرعت مطلوب در مسیر بازساری را نمی دهد .

  نویسنده می گوید که این سخنان هدف مرحله آتی را که حضور ترکیه در شمال سوریه و مهم تر از آن کنترل ادلب به دستان ترکیه و دیگر ترویست ها باشد، مشخص کرد.

در ادامه این گزارش اشاره شده است: پیش از اظهارات رییس جمهور، اطلاعاتی در برخی از روزنامه های ترکیه ای منتشر شد که از اختلافات جدی میان سران نظامی ترکیه و سرکرده های گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از پاکسازی تدریجی «درعا»، مقصد بعدی کدام استان سوریه است؟

پس از پاکسازی تدریجی «درعا»، مقصد بعدی کدام استان سوریه است؟