مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-18اقتصادي

شروع به کار پمپ بنزین ساحلی گشه با ورود دادستان مرکز استان هرمزگان


جایگاه ساحلی سوخت اسکله گشه با پیگیری استاندار و دستور قضایی دادستان مرکز استان هرمزگان کار خود را از عصر امروز شروع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، شیبانی فرماندار شهرستان اسکله صیادی گشه، اظهار داشت: پیرو سفر جناب آقای همتی استاندار محترم هرمزگان به شهرستان بندرلنگه و بازدید از جایگاه سوخت اسکله گشه و قول ایشان مبنی بر راه اندازی این جایگاه، بلافاصله این موضوع در ستاد مبارزه با  قاچاق کالای استان مطرح و مجوزات از سوی این ستاد صادر شد.

وی ادامه داد: امروز نیز با ورود و دستور قضایی قهرمانی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان مبنی بر نظارت و پیگری بر حقوق عامه، این جایگاه ساحلی جهت ارائه خدمات به صیادان عزیز هم قایق های دارای مجوز و هم قایق های فاقد مجوز از امروز عصر کار خود را شروع کرده و به زودی به طور رسمی با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه یادآور شد: حسب دستور قضایی دادستان مرکز استان قایق های فاقد کارت سوخت نیز توسط دستگاههای متولی ساماندهی شوند.

گفتنی است این نخستین جایگاه سوخت ساحلی در کشور به مدت یکسال از به بهره برداری رسیده ولی بعلت عدم تخصیص سوخت تعطیل بوده و بر اساس آمار غیر رسمی حدود 3 هزار قایق صیادی در بندرلنگه  وجود دارد که یکی از عمده مشکلات این قشر سختکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار پمپ بنزین ساحلی گشه با ورود دادستان مرکز استان هرمزگان

شروع به کار پمپ بنزین ساحلی گشه با ورود دادستان مرکز استان هرمزگان