مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-18سياسي

تمرکززدایی هویت حکمرانی را به استانداران باز می گرداند/ ضرورت توجه به آمایش سرزمین


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد وقتی تمرکززدایی صورت بگیرد، هویت حکمرانی به استانداران به عنوان مسئولان نخست اجرایی مناطق باز می گردد و نهایتا توسعه متوازن و جبران عقب ماندگی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در خصوص اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین و تحقق تمرکززدایی در سراسر کشور اظهار داشت: اساسا تمرکززدایی و انتقال ظرفیت ها به مدیران استانی دارای اهمیت است که در دولت های نهم و دهم محقق شد.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس سازمان برنامه و بودجه به معاونت ریاست جمهوری ارتقاء یافت و در استان ها نیز به معاونت استانداران تبدیل شد.

وی ادامه داد: بر این اساس اکنون نیز آقای رییسی باید سیاست مذکور را پیگیری کند و هویت حکمرانی به استانداری ها بدهد؛ در واقع باید سازمان برنامه و بودجه به معاونت ریاست جمهوری ارتقاء یابد و در استانها نیز تغییراتی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه توسعه متوازن و جبران عقب ماندگی در بخش های مختلف با تمرکززدایی صورت می گیرد، افزود: باید اذعان کرد امروزه استانداران برای انجام امور باید چشم انتظار تصمیم روسای سازمان برنامه و بودجه باشند اما وقتی تمرکززدایی صورت بگیرد، هویت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکززدایی هویت حکمرانی را به استانداران باز می گرداند/ ضرورت توجه به آمایش سرزمین

تمرکززدایی هویت حکمرانی را به استانداران باز می گرداند/ ضرورت توجه به آمایش سرزمین