مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-18سياسي

خروج 7 شهرستان گیلان از وضعیت نارنجی/ پروتکل ها رعایت شود


استاندار گیلان با اشاره به خروج هفت شهرستان این استان از وضعیت نارنجی، گفت: استمرار روند نزولی آمارهای کرونا منوط به رعایت پروتکل ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به زرد شدن هفت شهرستان استان گیلان، اظهار کرد: شهرهای رضوانشهر، ماسال، فومن، شفت، بندرانزلی، سیاهکل و املش از وضعیت نارنجی خارج شده و در حال حاضر زرد هستند.

وی با بیان اینکه گذر از شرایط سخت کرونایی در پیک پنجم با مشارکت مردم و اصناف و تلاش کادر درمان و پرستاران ممکن شده است، افزود: با وجود نزولی شدن آمارها همچنان شهروندان باید توصیه های بهداشتی رعایت کنند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه عادی انگاری و بی توجهی به خطرات کرونا می توانند زمینه اوج گیری دوباره این ویروس را فراهم کند، گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور 41 درصد و استفاده از ماسک 48 درصد است که این شاخص ها در گیلان به ترتیب یک و 3 درصد کمتر است.

وی با بیان اینکه شاخص رعایت بهداشت فردی در گیلان 54 درصد و از متوسط کشوری سه درصد بالاتر است، اضافه کرد: شهروندان باید برای استمرار نزولی بودن آمارها همچنان به توصیه های بهداشتی به صورت جدی توجه کنند.

زارع در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون و ورود محموله های بزرگ واکسن به کشور، تصریح کرد: واکسیناسیون 64 درصد گروه های سنی هدف در سیاهکل انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 7 شهرستان گیلان از وضعیت نارنجی/ پروتکل ها رعایت شود

خروج 7 شهرستان گیلان از وضعیت نارنجی/ پروتکل ها رعایت شود