مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-18بين الملل

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور


سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا 1.

5 متر در خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج بین 1تا 1.

5 متر در سواحل و فراساحل دوشنبه (29 شهریورماه) برای خلیج فارس و شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان، سه شنبه (30 شهریورماه) برای مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و چهارشنبه (31 شهریورماه) برای مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک، نیمه سنگین، قفس ها و تورهای صیادی وجود دارد بنابراین نسبت به احتیاط در شنا در سواحل و ممنوعیت در شنا در فراساحل، محدودیت تردد قایق های کوچک و شناورهای سبک و نیمه سنگین صیادی و رعایت احتیاط در صنایع فراساحل توصیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور