مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-18سياسي

عضو حزب الله: شکست محاصره تنها منحصر به سوخت نخواهد بود


عضو شورای سیاسی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت، لبنان را از محاصره، تنگنا و تحریم اقتصادی رها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود قماطی عضو شورای سیاسی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت، لبنان را از محاصره، تنگنا و تحریم اقتصادی رها کرد آن هم نه از طریق نفوذ و دور زدن بلکه از طریق شکستن محاصره و توطئه ای که هدف از آن گرسنه سازی ملت بود.

قماطی طی سخنانی در هفتمین روز درگذشت حاج عدنان محمد کسروانی از اعضای مقاومت در شهرک بنعفول تصریح کرد که شکستن محاصره هرگز بر مشتقات نفتی و سوخت منحصر نخواهد بود بلکه امور دیگر همانند دارو و غذا و غیره را به منظور کاهش درد و رنج ملت لبنان، شامل خواهد شد.

وی به فروپاشی این معادله و القای این موضوع در میان ملت که علت گرسنگی و قطعی برق، مقاومت و سلاح آن است، اشاره کرد و گفت که مقاومت در کمین بود و بر این موضوع تأکید کرد که آن کس که مانع آب، دارو و نفت و عامل گرسنه سازی است، آمریکا و سیاست های آن در منطقه است.

طبق گزارش وبگاه العهد ، این عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان این سخنان که گفته می شود حزب الله بر دولت سلطه دارد را مضحک خواند و گفت: زمانیکه ما ندای توجه به شرق برای حل مشکلات ملت و روی آوردن به سمت ایران، سوریه و روسیه را سر دادیم کسی از ترس آمریکا پاسخی نداد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حزب الله: شکست محاصره تنها منحصر به سوخت نخواهد بود

عضو حزب الله: شکست محاصره تنها منحصر به سوخت نخواهد بود