مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-18بين الملل

مقاومت: اسراییل را مجبور به پذیرش خواسته های ملت فلسطین خواهیم کرد


مقاومت فلسطین با تأکید بر لزوم تداوم اعمال فشار به رژیم صهیونیستی، گفت که اجازه نخواهند داد طرح صهیونیستی «اقتصاد در برابر امنیت» اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در ستاد فرماندهی گروههای مقاومت فلسطین امروز شنبه تأکید کرد که طرح یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی موسوم به اقتصاد در برابر امنیت ، هیچ اهمیتی برای این گروهها ندارد.

خبرگزاری سما به نقل از این منبع گزارش داد، گروههای مقاومت، اجازه نخواهند داد چنین طرحی اجرا شود و مسئله مطرح کردن آن برای گروههای مقاومت توسط میانجیها، صحت ندارد.

وی تأکید کرد، هدف از این طرح، خلع سلاح گروههای مقاومت یا گره زدن آن به مسائل ملی و اصول مسئله فلسطین به برخی از مسائل مسائل اقتصادی است.

این منبع خاطر نشان کرد، مقاومت، حقوق ملت فلسطین را با دست خود و به همان شیوه ای می گیرد که به آن عادت کرده است؛ به نحوی که رژیم صهیونیستی را مجبور خواهد کرد که شروط مقاومت را بپذیرد.

وی ادامه داد، در حال حاضر، به خاطر فشار گروههای مقاومت، رژیم صهیونیستی مجبور شده است، تسهیلاتی ارائه دهد و از اقدامات گذشته خود عقب نشینی کند و چیزی را اجرا کند که مقاومت خواستار آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت: اسراییل را مجبور به پذیرش خواسته های ملت فلسطین خواهیم کرد

مقاومت: اسراییل را مجبور به پذیرش خواسته های ملت فلسطین خواهیم کرد