مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-18دانش

آغاز واکسیناسیون دانشجویان خارجی دانشگاه تهران


دانشجویان  پس از ثبت نام و دریافت نوبت از روز 20 مردادماه 1400می توانستند  با مراجعه به باشگاه دانشجویان نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

- دانشجویان اتباع خارجی دوره تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تهران می توانند برای تزریق واکسن به باشگاه دانشجویان واقع در خیابان 16 آذر مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام دانشگاه تهران، واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی این دانشگاه در باشگاه دانشجویان انجام نمی شود فقط دانشجویان کارشناسی اتباع خارجی مراجعه کنند.

علاوه بر واکسیناسیون دانشگاهیان و خانواده های آنها، واکسیناسیون دانشجویان ساکن در خوابگاه های شهر تهران دانشگاه از اواسط مرداد آغاز شد و دانشجویان پس از ثبت نام و دریافت نوبت از روز 20 مردادماه 1400می توانستند با مراجعه به باشگاه دانشجویان نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

همچنین دانشگاه تهران به دنبال شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون بر علیه این بیماری با دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا یک پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه تهران راه اندازی کرد که با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته در مرحله اول تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه که در سامانه ثبت نام کرده بودند واکسینه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانشجویان خارجی دانشگاه تهران

آغاز واکسیناسیون دانشجویان خارجی دانشگاه تهران