مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-18پزشكي

تنها یک نفر در انتظار آی سی یو است/21 درصد مردم قزوین دو دوز واکسن را دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اکنون 134 بیمار در استان در آی سی یو بستری بوده و 43 نفر نیز متصل به دستگاه کمک تنفسی هستند و انتظار برای آی سی یو نیز به عدد 1 رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در جلسه ستاد مقابله با برای سنین بالای 18 سال در حال انجام است.

وی ادامه داد: در استان قزوین پس از سفر وزیر بهداشت، واکسیناسیون کارگران استان که بالغ بر 160 هزار نفر هستند در حال انجام برای کارگران 8 شهرک صنعتی استان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استان قزوین اکنون به رکورد 29 هزار و 500 واکسن در یک روز رسیده است که عدد بسیار بالایی بوده و از آمار کشوری بالاتر است.

نامدار تصریح کرد: دو روز کاهش واکسن در استان را داشتیم که امروز 50 هزار دوز واکسن سینوفارم به استان رسید و در طی این هفته نیز هر روز یا یک روز در میان 20 الی 30 هزار دوز واکسن به استان خواهد رسید.

نامدار عنوان کرد: خوش بختانه موفق به عبور از پیک پنجم کرونا شدیم و استان از وضعیت قرمز کرونایی در آمده است، اکنون شهرستان آوج در وضعیت زرد و بقیه شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

این مسؤول اظهار کرد: در پیک پنجم قالب بر 95 درصد بیماران درگیر سویه دلتا بودند که بسیار آسیب پذیر بود، سویه لامبدا که در برخی کشورها شایع شده است در میزان کشندگی از سویه دلتا ضعیف تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک نفر در انتظار آی سی یو است/21 درصد مردم قزوین دو دوز واکسن را دریافت کردند

تنها یک نفر در انتظار آی سی یو است/21 درصد مردم قزوین دو دوز واکسن را دریافت کردند