مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-18سياسي

برگزاری 1500 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به طور کلی 1500 برنامه به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس در سامانه ثبت برنامه های دفاع مقدس استان مرکزی ثبت شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به طور کلی 1500 برنامه به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس در سامانه ثبت برنامه های دفاع مقدس استان مرکزی ثبت شده است.

سرهنگ غلامرضا کریمی امروز شنبه 27 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاع مقدس در تاریخ 42 ساله انقلاب اسلامی برگی زرین و نگینی درخشان است.

جانفشانی ملت ایران برای دفاع از سرزمین فقط منحصر به این دوران نبوده است و در طول تاریخ مردان بزرگی از این آب و خاک ثابت کردند برای اسلام و کشورشان ارزش بسیاری قائلند.

وی افزود: چند برنامه شاخص در سطح استان مرکزی در ایام گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود که اولین برنامه همایش تجلیل و تکریم یک میلیون رزمنده دفاع مقدس است که همزمان با کل کشور برگزار می شود و سهم استان مرکزی در سال جاری 30 هزار نفر مشخص شده و امید است تا پایان سال در تمامی ارگان ها و نهادهای استان به این امر بپردازند.

کریمی گفت: این برنامه در سالن پیامبر اعظم استانداری از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر برگزار خواهد شد و در این برنامه 41 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل و تکریم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1500 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

برگزاری 1500 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی