مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-18اجتماعي

برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانش آموزان/ بیشترین ترک تحصیل در مناطق عشایری


مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 82 درصد از معلمان استان واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: برنامه ریزی لازم برای واکسیناسیون دانش آموزان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافت کردند، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم به منظور واکسیناسیون دانش آموزان از نیمه نخست سال تحصیلی انجام شده است.

قائدامینی با اشاره به اینکه از ماه گذشته توزیع لوازم تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری شروع شده است، ادامه داد: تجهیزاتی با اعتبارات غیر دولتی تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی به نظارت و بازرسی از مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: این بازرسی ها به منظور بررسی آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید ادامه دارد.

ثبت نام مدارس بر اساس کد پستی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانش آموزان از سرویس مدارس استفاده نکنند، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی تنها برای پایه های جدید می تواند لباس تعیین شود.

قائد امینی ثبت نام مدارس را بر اساس کد پستی عنوان کرد و افزود: ساعات فعالیت مدارس در چهارمحال و بختیاری تغییر نمی کند اما در مدارسی که شرایط لازم را ندارند با صلاحدید مسئولان تغییرات لازم اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانش آموزان/ بیشترین ترک تحصیل در مناطق عشایری

برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانش آموزان/ بیشترین ترک تحصیل در مناطق عشایری