مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-18اقتصادي

امکان خریدهای خُرد سیمان در بورس کالا فراهم شد


تا پایان شهریور گواهی سپرده کالایی سیمان راه اندازی می شود و خریداران خرد سیمان می توانند از این طریق اقدام به خرید کنند.

- به نقل از صداوسیما، علیرضا ناصرپور درباره عرضه گواهی سپرده سیمان در بورس کالا افزود: عرضه سیمان از خردادماه در بازار فیزیکی بورس کالا آغاز شده است و معاملات سیمان به صورت عمده صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه خریداران خرد هم بتوانند دسترسی مناسبی برای خرید سیمان در بورس کالا داشته باشند، گواهی سپرده سیمان تا پایان شهریورماه راه اندازی می شود.

وی افزود: قیمت ها در گواهی سپرده سیمان تابع بازار فیزیکی است و خریداران خرد که نیاز به خرید در تناژ پایین تر دارند می توانند از طریق گواهی سپرده اقدام به خرید کنند.

ناصر پور با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید خرد سیمان در بورس کالا وجود دارد بیان کرد: بسیاری از شرکت های سیمانی استقبال خوبی از عرضه خرد سیمان در بورس کالا کردند و درخواست پذیرش انبار دادند و به محض پذیرش انبار از سمت بورس کالا، امکان ارائه گواهی سپرده ی کالایی فراهم می شود.

وی ادامه داد: الزامی به عرضه سیمان خرد توسط شرکت های سیمانی وجود ندارد و شرکت ها بر اساس تمایل خود اقدام به عرضه سیمان به صورت خرد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خریدهای خُرد سیمان در بورس کالا فراهم شد

امکان خریدهای خُرد سیمان در بورس کالا فراهم شد