مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-18سياسي

دغدغه کمیته امداد باید اشتغال نیازمندان باشد


آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ضمن قدردانی از خدمات امدادگران کمیته امداد، خواستار توجه بیشتر این نهاد به اشتغال و توانمندسازی افراد تحت حمایت شد.

- ، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با وی ضمن قدردانی از خدمات خالصانه مدیران و امدادگران کمیته امداد استان قم، عملکرد خوب این نهاد در استان را نتیجه مدیریت شایسته و سعه صدر مدیران مجموعه به ویژه میرشکار دانست و گفت: شنیده ام که ایشان در مدیریت، منظم و مرتب هستند و تمام سعی شان بر این است که از ایتام و محرومان با روی خوش استقبال شود و هیچ نیازمندی از کمیته امداد ناامید بیرون نرود.

وی کمیته امداد را مرکزی برای تعلیم و تعلّم دانست و تصریح کرد: اشتغال و توانمندسازی مددجویان مهم ترین مسئله این نهاد است و باید به افراد بی بضاعت در زمینه های مختلف به ویژه اشتغال و کسب وکار آموزش بدهید.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه همّ و غمّ کمیته امداد باید اشتغال نیازمندان باشد گفت: به اشتغال و توانمندسازی محرومان بیشتر اهمیت بدهید و بیشتر سرمایه گذاری کنید تا آثار مثبت آن در جامعه بیشتر دیده شود.

آیت الله علوی گرگانی افزود: وظیفه ما این است که برای شما دعا کنیم تا به مقصود برسید و من مثل همیشه دعاگوی امدادگران کمیته امداد هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه کمیته امداد باید اشتغال نیازمندان باشد

دغدغه کمیته امداد باید اشتغال نیازمندان باشد