مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-18سياسي

همایش اربعین فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگ میان کشورهاست


پیاده روی و همایش بزرگ اربعین فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگ میان همه کشورها به شمار می رود زیرا یک زبان مشترکی بین کشورهاست.

- ، محسن میرزاعلی ظهر امروز شنبه در همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین حسینی که در حوزه هنری خوزستان برگزار شد، گفت: پیاده روی و این همایش بزرگ اربعین فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگ نه تنها دو کشور ایران و عراق بلکه همه کشورهای حاضر مثل انگلستان، کانادا، هلند و شیعیان و مسیحیان دیگر کشورهاست؛ بنابراین نقال دو و یا سه زبانه داشتیم که منشأ همه این موارد امام حسین (ع) است که نقطه وصلی شده تا با افرادی که شاید هم زبان نبودیم ولی همدل بودیم.

وی افزود: در کربلای معلای و نجف اشرف و کشور عراق اجرا داشتیم و اتفاقات خوبی را با هنرمندان این بخش رقم زدیم و پنج سال است که به عنوان خادم در پیاده روی اربعین حضور پیدا کردیم و نذر هنری داشتیم و بهترین مکان برای ارائه نذر و دریافت خروجی عالی کشور عراق بود.

نقال و پرده خوان کشور ادامه داد: نزدیک به 170 هنرمند آیینی همراه شدیم و از لب مرز اجرای برنامه ها را شروع کردیم و هم مخاطبان عراقی و ایرانی و هم دیگر اتباع حاضر در این راهپیمایی عظیم از اجراها استقبال کردند و باهنرهای اصیل ایرانی آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اربعین فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگ میان کشورهاست

همایش اربعین فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگ میان کشورهاست