مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-18اجتماعي

تاکنون 90 درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس ثبت نام کرده اند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ثبت نام 90 درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: روند جهانی به صورتی است که برای بازگشایی مدارس تلاش می کنند و همانگونه که مشاهده کرده ایم برخی از کشورها آموزش حضوری را آغاز کرده اند.

اسکندری نسب تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس و حضور معلمین در تربیت تحصیلی فرزندان بسیار مهم بوده و این مسئله برای دنیا به اثبات رسیده است.

وی افزود: آموزش های مجازی درست است که در این شرایط بسیار مفید است ولی آثار منفی آن در تربیت فرهنگی و اجتماعی فرزندان در آینده مشخص می شود و همچنین باعث کاهش نسبی سطح سواد آموزی آنها شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: مهمترین بحث در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، سلامت و ایمنی دانش آموزان و برخورداری از تعلیم و تربیت باکیفیت است و همچنین باید ایمنی و سلامت معلمان و والدین را نیز در نظر بگیریم.

اسکندری نسب با بیان اینکه واکسیناسیون در استان کرمان نسبت به سایر استان ها جلوتر است، ادامه داد: کمیته هایی را برای بررسی وضعیت زیر ساخت ها تشکیل داده ایم تا شرایط را برای بازگشایی تدریجی مدارس فراهم کنند.

وی در پایان گفت: تاکنون 90 درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کرده اند و کتب درسی آنها توزیع شده است و همچنین دستورالعمل های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 90 درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس ثبت نام کرده اند

تاکنون 90 درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس ثبت نام کرده اند