مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-18اقتصادي

توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را دنبال می کنیم


رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اعلام اینکه در حال حاضر محصولات بیش از 20 واحد فناور تحت حمایت پارک به خارج از کشور صادر می شود، - ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اعلام اینکه در حال حاضر محصولات بیش از 20 واحد فناور تحت حمایت پارک به خارج از کشور صادر می شود، گفت: توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را دنبال می کنیم.

دکتر سیامک آزادی در نشست خبری امروز (27 شهریور) در تشریح عملکرد پارک علم و فناوری با اشاره به شروع فعالیت این مرکز از سال 1394 گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه با هدف تامین زیرساخت های لازم جهت توسعه فناوری و نوآوری در استان آغاز به کار کرد و خوشبختانه تا به امروز به عنوان متولی توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری استان توانسته از 650 واحد فناور و دانش بنیان در استان حمایت کند.

وی به موفقیت شرکت های تحت حمایت پارک اشاره کرد و افزود: خوشبختانه درصد خروجی موفق بالایی داشته ایم و طی این مدت 70 درصد شرکت هایی که از حمایت پارک خارج شده اند توانسته اند به شرکت های حقوقی تبدیل شده و فعالیت های خود را با موفقیت دنبال کنند.

آزادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 265 واحد فناور در مراحل پیش رشد، رشد و پارکی تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را دنبال می کنیم

توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را دنبال می کنیم