مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-18اقتصادي

خرید واگن جدید ممکن نیست/قیمت هر واگن مترو 1200 میلیارد است


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه خرید واگن جدید به دلیل گران بودن ممکن نیست، گفت: قیمت خرید 30 کیلومتر واگن برابر با 36 هزار میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جعفر تشکری هاشمی، در برنامه زنده سلام تهران ، اظهار کرد: متأسفانه از حدود 20 سال پیش تاکنون با این مشکل که دولت مسائل متعددی دارد و اگر بین مسائل مختلف فشار و تقاضای جدی از طرف مشتری نباشد اتفاقی نمی افتد مواجه هستیم.

وی افزود: حمل و نقل یک سامانه ای است که با نظام یارانه ای اداره می شود اگر قیمت واقعی بلیط از مردم گرفته شود میل به استفاده از آن ها کمتر خواهد شد پس در این بخش باید از یارانه ها استفاده شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه منابع محدود است، گفت: دولت نمی تواند برخی از هزینه ها را پرداخت کند و اگر ما صرفاً به دولت متکی باشیم زمین می خوریم، پس در شهرداری باید منابع را با چانه زنی دریافت کنیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، با بیان اینکه خرید واگن جدید به دلیل گران بودن ممکن نیست، ادامه داد: برای خرید یک کیلومتر واگن جدید باید هزار و 200 میلیارد تومان هزینه کنیم، قیمت خرید 30 کیلومتر واگن برابر با 36 هزار میلیارد تومان است.

این مسئول با اشاره به اینکه متأسفانه کرونا داخل ایستگاه مترو و اتوبوس های شهرداری لانه کرده، تاکید کرد: کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید واگن جدید ممکن نیست/قیمت هر واگن مترو 1200 میلیارد است

خرید واگن جدید ممکن نیست/قیمت هر واگن مترو 1200 میلیارد است