مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-18سياسي

30 درصد جمعیت استان البرز واکسینه شدند


البرز با 33 مرکز تجمیعی واکسیناسیون که دو برابر متوسط کشور در هر استانی است، 30 درصد افراد واجد شرایط خود را واکسینه کرده که این رقم باسرعت در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با ویدئو کنفرانس به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: جای خرسندی دارد که البرز در سایه همدلی و تعامل تمامی مسؤولان و همراهی مردم و بویژه اصناف در اکثر شاخص های رعایت اعمال محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی رتبه نخست کشور را دارد.

وی ادامه داد: اکنون البرز در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارد و شهرستان طالقان نیز در وضعیت زرد است.

شهبازی گفت: این استان جزو 7 استان اول کشور در اعمال قانون محدودیت های ترددی وضعیت قرمز و تردد شبانه قرار دارد که همکاری نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی جای قدردانی دارد.

وی افزود: البرز تنها استان کشور در رعایت قابل قبول دستورالعمل های بهداشتی، بهداشت فردی، تهویه مناسب دراماکن عمومی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که برای این منظور در ستاد ملی مورد تقدیر قرار گرفت.

استاندار البرز اضافه کرد: این استان با 33 مرکز تجمیعی واکسیناسیون که دو برابر متوسط کشور در هر استانی است، 30 درصد افراد واجد شرایط خود را واکسینه کرده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جمعیت استان البرز واکسینه شدند

30 درصد جمعیت استان البرز واکسینه شدند