مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-18سياسي

مشارکت طلاب و روحانیون در ساخت و تعمیر منازل محرومین


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه بسیج طلاب سازندگی نیست بلکه امروز با توجه به شرایط کرونایی و شرایط سخت مردم در عرصه سازندگی ورود کرده و در مرکز استان، - حجت الاسلام علی اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همانطور که به عینه جامعه ما در طول 43سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی قشر طلاب و روحانیون در جای جای صحنه های اجتماعی، حضور پررنگی داشته است و حضور روحانیت را در تمامی عرصه ها مشاهده کرده این قشر رسالت علمی و عمل خود را با هم آمیخته اند و در مسیر حرکت در مکتب الهی ثابت کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: روحانیون از دوران دفاع مقدس تا به امروز که جامعه درگیر ویروس های متوفیان سرکشی و دلجویی می کنند که این کار با همکاری بسیج طلاب و قرارگاه معنویت و سلامت انجام میشود.

 اکبرپور افزود: همچنین در دوران کرونا بسته های معیشتی بین مردم و افراد حادثه دیده توزیع شده، 9 راس گوسفند ذبح و قربانی شده و 53 طلاب بسیجی خواهر و برادر با حضور در پایگاه های اهدا خون در پویش انتقال خون در قالب رزمایش مومنانه شرکت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: هزار پرس غذای گرم در این دو ماهه اخیر طبخ و توزیع شده، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت طلاب و روحانیون در ساخت و تعمیر منازل محرومین

مشارکت طلاب و روحانیون در ساخت و تعمیر منازل محرومین