مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-18اجتماعي

ابهامات و چالش های طرح احیای تالاب انزلی


طرح احیای تالاب انزلی از سال 1397 آغاز شد اما با گذشت بیش از چهار سال همچنان شاهد وضعیت و شرایط نامطلوب این تالاب هستیم.

مدیرکل سابق دفتر حفاظت و احیای تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست و دادستان سابق انزلی درباره ابهامات درباره بودجه و روش های انتخاب شده .

- طرح احیای تالاب انزلی از سال 1397 آغاز شد اما با گذشت بیش از چهار سال همچنان شاهد وضعیت و شرایط نامطلوب این تالاب هستیم.

مدیرکل سابق دفتر حفاظت و احیای تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست و دادستان سابق انزلی درباره ابهامات درباره بودجه و روش های انتخاب شده برای احیای این تالاب توضیح دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود باقرزاده کریمی- رییس حوضه آبریز دریاچه ارومیه و مدیرکل سابق دفتر حفاظت و احیای تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست - ضمن بیان اینکه تالاب انزلی شرایط مناسبی ندارد، اظهار کرد: هرچند میزان آلودگی هایی که وارد این تالاب می شود، کاهش یافته اما به حدی نبوده است که این تالاب را از آلودگی پاک کند.

وی که در برنامه درنگ تنهایی صحبت می کرد، ادامه داد: تالاب ها در مواردی با کاهش عمق مواجه می شوند و تغییر اکولوژیک پیدا می کنند و حتی جابه جا می شوند.

مساحت تالاب انزلی نیز به دلیل اینکه عمقی برای آن باقی نمانده در زمان بارندگی در فصل بهار بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات و چالش های طرح احیای تالاب انزلی

ابهامات و چالش های طرح احیای تالاب انزلی