مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-18سياسي

تعطیلی موقت کارگاه طرح های توسعه عتبات/ 18 هزار نفر در «همقدم» ثبت نام کردند


جانشین ستاد بازسازی عتبات با اشاره به تعطیلی موقت کارگاه های توسعه عتبات در کربلا و نجف، از نام نویسی 18 هزار جامانده اربعین در طرح «همقدم» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجید نامجو، جانشین ستاد بازسازی عتبات گفت: کارگاه های دو طرح بزرگ توسعه حرم امام علی(ع) مزین به نام صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و طرح توسعه حرم مطهر امام حسین مزین به نام صحن حضرت زینب(س) در کربلا، جهت پذیرش زائران و موکب های موقت تعطیل و این مکان ها برای رفاه زائران در حال مناسب سازی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات در حال احداث چندین چشمه سرویس بهداشتی موقت و ایجاد زیرساخت های خدماتی برای برپایی موکب ها در این محل هستند، گفت: طرح توسعه حرم مطهر امام علی(ع) مزین به نام صحن حضرت زهرا(س) که مراحل پایانی تکمیل را می گذراند نیز امسال میزبان خیل زائران خواهد بود.

این محل در اربعین های گذشته محل بیتوته بیش از 60 هزار زائر بود.

طرح جایگزین ستاد بازسازی عتبات برای جاماندگان از اربعین وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 18 هزار نفر از جاماندگان زیارت اربعین در طرح همقدم ثبت نام کرده اند گفت: با توجه به اینکه امسال امکان حضور فراگیر علاقه مندان اهل بیت در پیاده روی عظیم اربعین وجود ندارد، خادمان ستاد بازسازی عتبات در نجف اشرف و کربلای معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی موقت کارگاه طرح های توسعه عتبات/ 18 هزار نفر در «همقدم» ثبت نام کردند

تعطیلی موقت کارگاه طرح های توسعه عتبات/ 18 هزار نفر در «همقدم» ثبت نام کردند