مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-18اجتماعي

آسیاتک از شرایط ویژه خرید سرویس های خود خبر داد


به مناسبت فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید، آسیاتک از سرویس های اینترنت ADSL2+ ویژه دانش آموزان و دانشجویان رونمایی کرد.

- به مناسبت فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید، آسیاتک از سرویس های اینترنت ADSL2+ ویژه دانش آموزان و دانشجویان رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آسیاتک، با توجه شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های درس به صورت آنلاین و مجازی، و همچنین به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی، شرکت آسیاتک بسته های متنوع و ویژه ای را برای مشترکین جدید و فعلی سرویس ADSL طراحی کرده است.

خاص ترین سرویس سال تحصیلی! در این طرح علاوه بر دو بسته 3 ماهه و یک بسته 6 ماهه پر حجم و پرسرعت، خاص ترین بسته برای سال تحصیلی 1400-1401 طراحی شده تا تمام نیازهای دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت پوشش داده شود.

مدت زمان این سرویس مطابق با زمان سال تحصلی یعنی 9 ماه است و با توجه به اختصاص 1250 گیگابایت ترافیک کلیه نیازهای دانشجویان و دانش آموزان در یک سال تحصیلی برطرف خواهد شد.

لیست بسته های اینترنت ADSL لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر، فعال سازی و خرید سرویس های ویژه ADSL آسیاتک با شماره 1544 داخلی 1 تماس حاصل نموده یا با مراجعه به انتهای رپرتاژ آگهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیاتک از شرایط ویژه خرید سرویس های خود خبر داد

آسیاتک از شرایط ویژه خرید سرویس های خود خبر داد