مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-18سياسي

رییسی رحلت نماینده اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی رحلت حضرت آیت ‏الله سید فخرالدین موسوی، نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت حضرت آیت ‏الله سید فخرالدین موسوی، نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: این عالم پارسا در کنار فعالیت های علمی و ترویج معارف اسلامی، درمسئولیت های متعدد سیاسی همواره نقش آفرین بود وخدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن درجامعه ماندگار و ذخیره اخروی ایشان خواهد شد.

متن پیام حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت حضرت آیت‏الله سید فخرالدین موسوی، نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این عالم پارسا در کنار فعالیت های علمی و ترویج معارف اسلامی، در مسئولیت های متعدد سیاسی از جمله سه دوره نمایندگی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همواره نقش آفرین بود و در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز با تاسیس مراکز علمی و دینی خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن در جامعه ماندگار و ذخیره اخروی ایشان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی رحلت نماینده اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت

رییسی رحلت نماینده اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت