مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-18سياسي

هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی


تقویت مرزبانی نیروی انتظامی همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و همچنین فرمانده ناجا بوده که مرزبانی در ابعاد مختلف بویژه در هوشمندسازی مرزها با استفاده از توان داخلی امروز پیشرفت های خوبی داشته است.

- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرزبانی نیروی انتظامی همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و همچنین فرمانده ناجا بوده که مرزبانی در ابعاد مختلف بویژه در هوشمندسازی مرزها با استفاده از توان داخلی امروز پیشرفت های خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد علی گودرزی در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود تجهیزات پیشرفته اعم از سیستم های الکترونیکی، اپتیکی و پهپادی برای کنترل و نظارت در امنیت پایدار مرزهای کشورمان تاثیرگذار بوده و مرزبانان با کسب مهارت های آموزشی، توان عملیاتی در یگان های مرزی را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مرزهای آبی و خاکی کشور در دستور کار مرزبانی نیروی انتظامی قرار دارد، افزود: سامانه نصب شده روی خودرو که برای اولین بار از طریق صنایع اپتیکی و الکترونیکی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به دست توانمند مهندسان کشورمان ساخته شده و به عنوان پایلوت در اختیار مرزبانان خراسان رضوی قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی

هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی