مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-18سياسي

47 مرکز واکسیناسیون در همدان فعال است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از فعالیت 47 مرکز واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: با حذف محدودیت سنی واکسیناسیون طی روزهای آینده شتاب بیشتری را شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت نیز در کنترل بیماری کرونا نهایت همکاری را داشتند.

وی با اشاره به برداشتن محدودیت سنی واکسیناسیون در همدان با حضور وزیر بهداشت در استان گفت: در حال حاضر 47 مرکز واکسیناسیون در استان همدان فعال است و از روزهای آینده شتاب بیشتری را در واکسیناسیون شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ضمن اینکه از دستگاه ها خواست برای انجام واکسیناسیون عمومی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشند تأکید کرد: رعایت پروتکل ها و پرهیز از حضور مردم در دورهمی ها کمک بزرگی به کنترل بیماری خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 536 بیماری مثبت کرونا و 10 نفر فوتی در استان همدان ثبت شده است گفت: فامنین، تویسرکان، ملایر و اسدآباد در وضعیت نارنجی قرار دارند و سایر شهرها قرمز هستند.

رشید حیدری مقدم با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام واکسن برای افراد 18 سال به بالا فعال است اظهار کرد: در سه شهرستان اصلی استان که جمعیت بیشتری دارند مرکز واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 مرکز واکسیناسیون در همدان فعال است

47 مرکز واکسیناسیون در همدان فعال است