مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-18سياسي

سن واکسن کرونا در کرمان به 22 سال رسید/شهرستان قرمز کرونایی در استان نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان جزء استان هایی بوده که 10 سال سن واکسیناسیون نسبت به اکثر استان ها پایین تر است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری امروز در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: در استان کرمان دو شهرستان ریگان و فهرج در وضعیت آبی، 5 شهرستان ارزوییه، انار، رابر، فاریاب و کوهبنان در وضعیت زرد،16 شهرستان کرمان، زرند، جیرفت، رفسنجان، سیرجان، زرند، بردسیر، بافت، کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، نرماشیر، عنبرآباد، بم، قلعه گنج، شهربابک و راور در وضعیت نارنجی و در حال حاضر شهرستان با وضعیت قرمز در استان نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تأکید بر واکسینه شدن اتباع خارجی تصریح کرد: قرار است همه دانشجویان واکسینه شوند و بعد، بازگشایی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و .

صورت می گیرد؛ البته هنوز واکسیناسیون کامل نشده و آنچه مسلم است در روزهای ابتدایی مهرماه در استان کرمان دانشگاه ها بازگشایی نمی شوند و آموزش ها به صورت غیرحضوری است و مدارس هم به صورت غیرحضوری فعال خواهند بود.

وی در زمینه لغو ممنوعیت تردد شبانه بیان داشت: این محدودیت ها برداشته نشده و طبق نقشه رنگ بندی های شهرها  و دستورالعمل هوشمند، محدودیت ها در حال اجرا است و تنها در شهرهای آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن واکسن کرونا در کرمان به 22 سال رسید/شهرستان قرمز کرونایی در استان نداریم

سن واکسن کرونا در کرمان به 22 سال رسید/شهرستان قرمز کرونایی در استان نداریم