مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-18اقتصادي

اهدا 250 بسته معیشتی در قالب طرح «گل های صالح» به مادران باردار هلیلانی


دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان گفت: 250 بسته معیشتی 6 میلیون ریالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله دوم طرح گل های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شده است.

- احمد همتی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 250 بسته معیشتی 6 میلیون ریالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله دوم طرح گل های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شده است.

وی افزود: مادران باردار بالای چهار ماه در طرح گل های صالح بنیاد علوی هلیلان تا زمانی که نوزاد آنها 6 ماهه شود، تحت حمایت قرار می گیرند.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان گفت: مهم ترین مشکل مادران باردار در زمان بارداری کم خونی است که با انجام این طرح که مرحله دوم آن به انجام رسید و استمرار خواهد داشت، گام مهمی در راستای سلامت مادران باردار این شهرستان برداشته شود.

همتی ادامه داد: طرح گل های صالح به منظور توجه و حمایت از مادران باردار و شیرده در منطقه محروم هلیلان هر 2 ماه یکبار اجرا می شود و در این طرح غذایی و دارویی بین آنان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این در مرحله نخست طرح گل های صالح بنیاد علوی هلیلان 150 بسته معیشتی 10 میلیون ریالی بین مادران باردار این شهرستان توزیع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 250 بسته معیشتی در قالب طرح «گل های صالح» به مادران باردار هلیلانی

اهدا 250 بسته معیشتی در قالب طرح «گل های صالح» به مادران باردار هلیلانی