مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-18اجتماعي

نامگذاری خیابانی در اهواز به نام یکی از زنان شهید برای نخستین بار


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از خیابان های اهواز برای اولین بار به نام یکی از زنان شهید نامگذاری می شود.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبر داد نامگذاری خیابانی در اهواز به نام یکی از زنان شهید برای نخستین بار ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از خیابان های اهواز برای اولین بار به نام یکی از زنان شهید نامگذاری می شود.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس که امروز 27 شهریور 1400 در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس در دست ما است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که امسال هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم آغاز می شود، افزود: 29 ستاد دفاع مقدس در 29 شهرستان استان خوزستان با مسؤولیت فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه فعال شده است و در این زمینه همه برنامه های اجرایی نیز توسط استاندار خوزستان به شهرستان ها ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: امسال برای هفته دفاع مقدس چهار هزار و 700 برنامه توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تدارک دیده شده است که از این تعداد 2 هزار و 700 برنامه در حوزه فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری خیابانی در اهواز به نام یکی از زنان شهید برای نخستین بار

نامگذاری خیابانی در اهواز به نام یکی از زنان شهید برای نخستین بار