مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-18بين الملل

ترامپ دشمن داخلی آمریکا بود


او دقیقا به دلیل ستیزه اش با جامعه باز و لیبرال دموکراسی، جزو دشمنان داخلی کشور آمریکا بود و دقیقا به همین دلیل پوتین خواستار حضور او در راس قدرت سیاسی در ایالات متحده بود.

- او دقیقا به دلیل ستیزه اش با جامعه باز و لیبرال دموکراسی، جزو دشمنان داخلی کشور آمریکا بود و دقیقا به همین دلیل پوتین خواستار حضور او در راس قدرت سیاسی در ایالات متحده بود.

عصرایران؛ هومان دوراندیش - در خبرها آمده بود که باب وودوارد، روزنامه نگار مشهور آمریکایی، در کتاب جدیدش نوشته است که ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا، در روزهای پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ به فرماندهان ارتش آمریکا دستور داده که از دستورات احتمالی دونالد ترامپ برای کاربرد تسلیحات هسته ای اطاعت نکنند.

مارک میلی همچنین به همتای چینی اش اطمینان داده که آمریکا علیه چین دست به اقدام نظامی نخواهد زد و حتی یک مانور نظامی آمریکا در اقیانوس آرام را هم لغو کرده تا خیال پکن راحت شود.

دونالد ترامپ درباره شیوع کرونا در جهان دچار توهم توطئه بود و این مدعای مضحک را تکرار می کرد که دولت چین از قصد کرونا را ساخته و در جهان پراکنده و از این طریق آمریکا را آلوده کرده تا مانع پیروزی دوباره او در انتخابات ریاست جمهوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دشمن داخلی آمریکا بود

ترامپ دشمن داخلی آمریکا بود