مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-18اجتماعي

پیشوازی پاییز با وزش باد در زنجان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز بعد از ظهر وزش باد زنجان را در می نوردد که در برخی مناطق سرعت آن نسبتاً شدید نیز خواهد بود.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز بعد از ظهر وزش باد زنجان را در می نوردد که در برخی مناطق سرعت آن نسبتاً شدید نیز خواهد بود.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زنجان طی 24 ساعت گذشته با میزان دمای 7 درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان دومین استان خنک کشور ثبت شد که در این مدت، شهرکرد با دمای 5 درجه سانتی گراد بالای صفر، نخستین مرکز استان در کشور به لحاظ خنکی هوا به ثبت رسید.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان) 14 درجه سانتی گراد بالای صفر است که در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سانتی گراد کاهش نشان می دهد.

این مسئول ادامه داد: در 24 ساعت گذشته خرم دره و ابهر با بیشینه دمای 33 درجه گرم ترین و خیرآباد در شهرستان سلطانیه نیز با کمینه دمای 5 درجه سانتی گراد خنک ترین ایستگاه های هواشناسی استان بودند، امروز /27 شهریورماه / آسمان اغلب مناطق زنجان صاف بوده اما شهرستان طارم ابری تا قسمتی ابری و ارتفاعات آن نیز مه آلود خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشوازی پاییز با وزش باد در زنجان

پیشوازی پاییز با وزش باد در زنجان