مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-18حوادث

کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان 4 استان با چک های سرقت شده از کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران کلانتری 19 این فرماندهی یک باند کلاهبرداری میلیاردی و سوءاستفاده از دسته چک های سرقتی منهدم شد.

- سرهنگ مهدی پورامینایی امروز 27 شهریورماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: آبان ماه سال گذشته در پی طرح شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی مزدا، خودروی مسروقه طی همان روز توسط ماموران کلانتری 19 کرمان کشف اما مشخص شد محتویات داخل این خودرو از قبیل یک دسته چک به سرقت رفته اند.

وی افزود: در همین رابطه مالک این خودرو در سال جاری از انجام چندین مورد کلاهبردای از طریق گردش چک های مربوط به دسته چک سرقتی خود با امضای فردی در استان بابل بابت خرید تعداد زیادی تلفن همراه و برخی لوازم خانگی مطلع و با گزارش این مورد به پلیس، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

پورامینایی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیس در رابطه با این پرونده بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد فرد یا افراد کلاهبردار از طریق37 برگه چک از چک های سرقتی، از شهروندان کلاهبرداری کرده اند و در ادامه نیز یک خانم با مراجعه به کلانتری 19 کرمان از اغفالش توسط فردی ناشناس با جعل شناسنامه وی و دریافت دو جلد دسته چک سفید امضاء به بهانه تجارت شکایتی طرح کرد که بررسی های بعدی نشان داد این مورد هم بی ارتباط با عاملان کلاهبرداری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان 4 استان با چک های سرقت شده از کرمان

کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان 4 استان با چک های سرقت شده از کرمان