مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-18سياسي

تاکید استاندار یزد بر واکسیناسیون عمومی تا جوانان گرایی دستگاه ها


استاندار یزد نسبت به ضرورت واکسیناسیون برای یزد مهاجرپذیر و همچنین لزوم به کارگیری جوانان در همه دستگاه های استان تاکید کرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد نسبت به ضرورت واکسیناسیون برای یزد مهاجرپذیر و همچنین لزوم به کارگیری جوانان در همه دستگاه های استان تاکید کرد.

محمدعلی طالبی با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در استان و با اشاره به تفاوت شرایط یزد نسبت به سایر استان ها، تصریح کرد: ما در استان یزد در معرض آسیب هایی همچون مهاجرپذیری و حجم بالای رفت و آمد هستیم و این موضوع موجب شده همواره در موج های کرونا جزو استان های اول درگیر با بیماری باشیم، بنابراین واکسیناسیون نگرانی های ما را برای آینده کمتر خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به ضرورت واکسیناسیون، لازم است تمام موانع این مهم مرتفع شود.

استاندار یزد با بیان این که بر اساس مصوبه شورای تامین استان، فرمانداران و روسای شورای تامین شهرستان ها می توانند با افراد مخل در امر واکسیناسیون برخورد قضایی و انتظامی کنند، گفت: لازم است که در شهرستان ها مسئولین امر موضوع واکسیناسیون را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.

وی با تاکید بر این که لازم است تمام نهادها و افراد مؤثر، در این میدان ورود کنند، تصریح کرد: به همین منظور در شهرستان های با جمعیت کارگری قابل توجه می توان واحدهای صنعتی را ملزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار یزد بر واکسیناسیون عمومی تا جوانان گرایی دستگاه ها

تاکید استاندار یزد بر واکسیناسیون عمومی تا جوانان گرایی دستگاه ها