مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-18سياسي

طلاق های صوری برای دریافت حقوق بازنشستگی والدین


معاون اسبق معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: برخی خانواده ها برای کسب پول و دریافت حقوق بازنشستگی مادر یا پدر به صورت صوری طلاق می گیرند و دوباره به زندگی بازمی گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، زهرا سجادی معاون اسبق معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در جلسه صبح امروز این معاونت گفت: براساس تحقیقات میدانی برخی طلاق های صوری در کشور در حال انجام است و بعضی از خانواده ها برای کسب پول و دریافت حقوق بازنشستگی مادر یا پدر، به صورت صوری طلاق انجام می دهند و دوباره به زندگی بازمی گردند.

وی افزود: بسیاری از آمارهای طلاق کشور از این دست موارد است و متاسفانه بر اساس تحقیقات میدانی، مادران در مدارس نیز این موضوع را به یکدیگر پیشنهاد می دهند.

سجادی اظهار کرد: در دانشگاه ها کارگروه هایی با عناوین مختلف وجود دارد و این ها موظف اند سلسله خدماتی را به دولت ارائه بدهند و پیشنهاد بنده این است که معاونت زنان از دانشگاه ها بخواهد تا یک جستجو و آسیب شناسی در دانشگاه های سراسر کشور با موضوع زنان و خانواده انجام شود تا به یک سیاست گذاری مشخص در این حوزه برسیم.

معاون اسبق معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: ستاد ملی زن و خانواده در دولت نهم و دهم تشکیل شد و درخواست بنده این است که این ستاد در این دوره نیز به صورت موثر تشکیل شود تا از ظرفیت آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق های صوری برای دریافت حقوق بازنشستگی والدین

طلاق های صوری برای دریافت حقوق بازنشستگی والدین