مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-18اجتماعي

همایش معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی برگزار می شود


مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: همایش معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی به عنوان محوری ترین برنامه سازمان بسیج فرهنگیان در هفته دفاع مقدس است.

- خبرنگار مهر سرهنگ هادی بغدادی در نشست خبری هفته دفاع مقدس که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات بسیج اقشار برگزار شد اظهار کرد: تجلی اقدامات بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در فضای آموزش و پرورش قابل رؤیت است و در این میان ما عهده دار فرهنگ سازی و تلاش برای انتقال مفاهیم انتقادی، ارزشی، ایثار و مقاومت هستیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: انتقال مفاهیم ایثار و شهادت، پایگاه و جایگاه عظیمی نیاز است که حضور فرهنگیان در این فضا بسیار حائز اهمیت بوده و به مراتب 17 هزار فرهنگی به عنوان افسران سپاه پیشرفت آماده دریافت این مفاهیم بلند بالا باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم است انتقال مفهوم ایثار و شهادت به درستی انجام شود باید موضوعات مبنایی و تفکری مطرح در جمهوری اسلامی و جریان ضد دینی به درستی برای دانش آموزان تبیین مطرح شود که البته در این میان باید توجه داشت که مسئله اصلی ما در جنگ نیز اختلاف مبانی بر اساس اختلاف در اسلام اصل و واقعی بوده است که در این میان جایگاه فرهنگیان برای ما بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی برگزار می شود

همایش معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی برگزار می شود