مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-18ورزشي

نامگذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم «داریوش میرابیان»


سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: بنا بر پیشنهاد جامعه کشتی استان و موافقت مدیرکل ورزش همدان، خانه کشتی شهر همدان به نام مرحوم داریوش میرابیان نامگذاری خواهد شد.

- حمدالله چاروسایی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به نامگذاری خانه کشتی همدان اظهار کرد: ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و الگوسازی برای نسل آینده یکی از اهداف دستگاه ورزش استان است.

وی ادامه داد: از همین رو با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای همین طرح، نامگذاری خانه کشتی شهر همدان واقع در استادیوم شهدای قدس به زودی انجام خواهد شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته بر آن شدیم تا خانه کشتی همدان را به نام پیشکسوت ارزنده استان مرحوم داریوش میرابیان نامگذاری کنیم.

وی افزود: مرحوم میرابیان از مفاخر کشتی و ورزش استان همدان و حتی کشور است زیرا سال ها برای تربیت کشتی گیران تلاش کرد و از ایشان می توان به عنوان پدر کشتی همدان نام برد.

چاروسایی تصریح کرد: علاوه بر مرحوم میرابیان که خود از بزرگان کشتی بود، چهار فرزند وی نیز در رشته شنا و شیرجه کشور نیز جزو قهرمانان و مدال آوران ورزشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم «داریوش میرابیان»

نامگذاری خانه کشتی همدان به نام مرحوم «داریوش میرابیان»