مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-18پزشكي

دیگر هیچ منعی برای دریافت واکسن کرونا در کرمان وجود ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ظرفیت سازی های انجام شده دیگر هیچ منعی برای دریافت واکسن کرونا در استان کرمان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان کرمان هستیم، گفت: استان کرمان در حال از سر گذراندن پیک پنجم کشوری و پیک چهارم استانی است و شاهد روند نزولی در بیماران بستری، سرپایی، فوتی ها و تست های مثبت هستیم.

رشیدی نژاد اظهار کرد: اکنون حداکثر 1000 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 55 درصد دارای تست قطعی مثبت هستند و مابقی با علائم و تشخیص دکتر تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رابطه با واکسیناسیون تشریح کرد: از امروز سامانه واکسیناسیون در استان کرمان برای افراد از 22 سال به بالا باز است و این افراد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

رشیدی نژاد افزود: با این وجود به همه مراکز واکسیناسیون اعلام کرده ایم که اولویت با افراد ثبت نام شده است ولی اگر کسی بدون ثبت نام مراجعه کرد و مرکز خلوت بود آن را بپذیرند و واکسنش را تزریق کنند.

وی تصریح کرد: اکنون ظرفیت استان کرمان برای واکسیناسیون بسیار بالاست و بیشتر از تعداد ثبت نام شده ها واکسن موجود است و هیچ منعی برای تزریق واکسن نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه واکسن باعث کاهش آمار مرگ میر ناشی از کرونا می شود، گفت: اکنون که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر هیچ منعی برای دریافت واکسن کرونا در کرمان وجود ندارد

دیگر هیچ منعی برای دریافت واکسن کرونا در کرمان وجود ندارد