مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18سياسي

تخفیفات قضایی شامل ناامن کنندگان جامعه نمی شود


رییس کل دادگستری استان تهران در بازدید اززندان دماوند گفت: ارفاق به زندانیان حرفه ای و ناامن کنندگان جامعه مانند اراذل و اوباش و سارقین مسلح پذیرفتنی نیست.

- رییس کل دادگستری استان تهران در بازدید اززندان دماوند گفت: ارفاق به زندانیان حرفه ای و ناامن کنندگان جامعه مانند اراذل و اوباش و سارقین مسلح پذیرفتنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل دادگستری استان تهران، محمدجواد حشمتی که به همراه بازرس ویژه رییس کل و یازده نفر از مستشار، دادستان ها و قضات شهرستان ها و شعبات مختلف شرق تهران در ندامتگاه دماوند حضور یافته بود، با تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: وضعیت کیفری زندان های استان تهران با جدیت از سوی قوه قضاییه بررسی و پیگیری می گردد که تا حد امکان از تخفیفات و نهادهای ارفاقی استفاده شود.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: تخفیفات قضایی شامل افرادی که امنیت شهروندان را به خطر می اندازند نخواهد شد و در این زمینه مطالبه جامعه نیز بر مجازات متهم واقع شده است و هیچ مماشاتی در ارفاق به زندانیان حرفه ای و ناامن کنندگان جامعه مانند اراذل و اوباش و سارقین مسلح پذیرفتنی نیست.

حشمتی ادامه داد: در هر حوزه قضایی کارگروهی تشکیل شود تا امورات زندانیان تابعه را مورد بررسی و پیگیری روزانه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیفات قضایی شامل ناامن کنندگان جامعه نمی شود

تخفیفات قضایی شامل ناامن کنندگان جامعه نمی شود