مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18سياسي

پر کردن شکاف اشتغال به مدد رویکرد نوآورانه جهاددانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از تلاش برای پر کردن شکاف و گپ به وجود آمده در اشتغال این ستان به مدد رویکرد نوآورانه جهاددانشگاهی در قالب رویکردهای نوین به حوزه های استارتاپی، - ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از تلاش برای پر کردن شکاف و "گپ" به وجود آمده در اشتغال این ستان به مدد رویکرد نوآورانه جهاددانشگاهی در قالب رویکردهای نوین به حوزه های استارتاپی، اشتغال زایی، فعالیت های مهارت محور و.

خبر داد.

حسن رهایی در اختتامیه رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی از سمنان به عنوان استانی با ظرفیت های متنوع و متلون نام برد و اظهار کرد: نیروی انسانی خلاق و تحصیل کرده یکی از مهمترین این ظرفیت های بالقوه در استان است که اگر به آن توجه ویژه شود می تواند به تحولی بنیادین در استان منجر شود.

وی ادامه داد: استان سمنان چه از نظر نرخ جوانان تحصیل کرده دانشگاهی و چه از نظر تعدد دانشجویان تحصیلات تکمیلی و شاخص نسبت جمعیت به دانشجو از استان های پیشرو در کشور است.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی از نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان به عنوان یکی از جدی ترین چالش های فرا روی کشور و استان نام برد و افزود: استان سمنان با وجود اینکه به دلیل صنایع متعدد امروزه در برخی مشاغل و رده های شغلی مرتبط با صنایع و معادن با کمبود نیروی انسانی و کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر کردن شکاف اشتغال به مدد رویکرد نوآورانه جهاددانشگاهی

پر کردن شکاف اشتغال به مدد رویکرد نوآورانه جهاددانشگاهی