مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18ورزشي

اینجا مزرعه زرد ورزشگاه تختی اهواز است!


زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی اهواز این روزها دچار وضعیت اسفناکی است.

- با اتمام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و پایان بازی های خانگی تیم های لیگی یکی استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در زمین شماره یک تختی اهواز، گویا مسئولان ورزشگاه فراموش کرده اند که این زمین نگهداری می خواهد و باید با حفظ شرایط آن، چمن را زنده و سبز نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدت ها است که مستطیل سبز ورزشگاه تختی اهواز که روزگاری محل دلربایی بازیکنان تکنیکی و سرعتی فوتبال ایران با حرکات انفجاری و دریبل های متنوع بود، کاملا رنگ زرد به خود گرفته است، به صورتی که اگر از روی سکوها و از دور به آن نگاه کنیم، شبیه یک مزرعه زرد است.

البته مزرعه ای که علف های آن، هم زرد و هم سوخته باشد.

شرایط بسیار بد زمین چمن ورزشگاه با اعتراض جامعه فوتبال خوزستان نیز همراه بود و احمد تاجمیری دشتکی یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان که مدتی پیش در مراسم تشییع حسن اهوازی از فوتبالیست ها و مربیان سابق تیم ملی در ورزشگاه تختی شرکت کرده بود، به ایسنا گفت: با دیدن وضعیت این زمین چمن که شبیه زمینی پر از کاه است، متاثر شدم.

ورزشگاه تختی اهواز روزگاری محل مانور بازیکنان خوش تکنیک و دریبل زن خوزستانی بود، حالا به مخروبه ای تبدیل شده است که هیچ شباهتی به محل برگزاری فوتبال حتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا مزرعه زرد ورزشگاه تختی اهواز است!

اینجا مزرعه زرد ورزشگاه تختی اهواز است!