مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-18سياسي

اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان ایلام


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام از اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان ایلام خبر داد.

- ، محمدحسین فولادی ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: در سال جاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به عنوان مهم ترین رویداد و عملیات بزرگ فرهنگی در استان برگزار می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین ویژگی های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان این است که برنامه های این هفته با نگاه به برگزاری کنگره در استان اجرا خواهند شد.

فولادی با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان در سطح استان در کنار ستاد کنگره شکل گرفته است، بیان کرد: 100 عنوان برنامه در حوزه دفاع مقدس استان ایلام با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان و با حضور مردم اجرا می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام اضافه کرد: در سطح شهرستان ها ستاد هفته دفاع مقدس شکل گرفته و از طرفی دیگر در هر دستگاهی، یک ستاد دفاع مقدس تشکیل شده است ، فرمانداران رییس ستاد برنامه های دفاع مقدس و فرمانده هان سپاه دبیر ستاد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 60 عنوان کتاب چاپی و 20 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس در سطح استان رونمایی خواهد شد، یادآور شد: مراسم تجلیل از جهادگران حوزه سلامت، تجلیل از مادران شهدا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان ایلام

اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان ایلام