مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-18اجتماعي

تا پایان مهر بارشی در همدان نخواهیم داشت


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب بارش های بهاری در سال جاری، پیش بینی می شود استان همدان تا پایان مهرماه بارشی نداشته باشد.

- ایسنا/همدان کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب بارش های بهاری در سال جاری، پیش بینی می شود استان همدان تا پایان مهرماه بارشی نداشته باشد.

روح اله زاهدی در گفت وگوبا ایسنا، اظهار کرد: بیشتر بارش ها در منطقه جغرافیایی ما درنیمه دوم فصل پاییز اتفاق می افتد و پیش بینی می شود تا پایان مهرماه بارش چندانی نداشته باشیم اما انتظار می رود با وجود خشکسالی که با آن روبروهستیم، در نیمه دوم هم ازحد نرمال بارش هر سال کمتر باشد.

وی ادامه داد: در مورد پیش بینی های بلند مدت باید با ملاحظه تر برخورد کرد چرا که در کل کشورها پیش بینی های بلند مدت احتمال خطای بیشتری دارد و در این بازه زمانی هرتغییر آب و هوایی ممکن است رخ دهد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به کاهش دو درجه ای دمای استان، افزود: در روزهای گذشته با کاهش دما در سطح استان انتظار می رود تا پایان هفته ثبات دما را داشته باشیم ودر طول روز دمای30 تا 32 درجه سانتیگرادی را تجربه کنیم.

وی با توجه به دمای طول روز گفت: دمای صبح گاهی بین 9 تا 11درجه سانتیگراد متغیر وهمچنان بین این دما ثابت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان مهر بارشی در همدان نخواهیم داشت

تا پایان مهر بارشی در همدان نخواهیم داشت