مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-18سياسي

حذف کد پروژه کمک به مساجد در شورای پنجم تهران/ سرانه های مناطق جنوبی بهبود می یابد


عضو شورای شهر تهران با اشاره به حذف کد پروژه کمک به مساجد در دوره مدیریت شهری قبلی گفت: در تلاش هستیم در دوره مدیریت شهری جدید توسعه سرانه های مختلف را در همه مناطق به ویژه مناطق جنوبی شهر مورد توجه قرار دهیم.

- ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ماجرای حذف کد پروژه کمک به مساجد در دوره مدیریت شهری قبلی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس بررسی هایی که انجام شده و بازدیدهایی که ما از مناطق مختلف به ویژه مناطق جنوبی تهران داشته ایم در دوره قبلی مدیریت شهری و شورای پنجم کد پروژه کمک به مساجد به ویژه در زمینه نوسازی و بهسازی حذف شده است.

وی افزود: مناطقی مانند منطقه 19 جزو مناطق محروم و کم برخوردار پایتخت است و ما در بازدیدهایی که از این منطقه داشتیم با شهروندان صحبت های انجام دادیم و امیدواریم که بتوانیم گشایشی در رفع مشکلات شهری به ویژه در مناطق جنوبی مانند منطقه 19 ایجاد شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بافت فرسوده، معابر غیر قابل عبور، باریک و کمبود سرانه های مختلف، حتی سرانه مذهبی از مشکلات شهری در مناطق جنوبی پایتخت است، گفت: به طور مثال سه مسجد که در دوره 12 ساله فعالیت محمدباقر قالیباف در منطقه 19 نوسازی آن آغاز شده بود در دوره مدیریت شهری قبلی کاملاً متوقف مانده بود ولی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کد پروژه کمک به مساجد در شورای پنجم تهران/ سرانه های مناطق جنوبی بهبود می یابد

حذف کد پروژه کمک به مساجد در شورای پنجم تهران/ سرانه های مناطق جنوبی بهبود می یابد