مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-18اجتماعي

برگزاری 150 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: بسیج دانش آموزی استان قزوین همزمان با هفته دفاع مقدس 150 عنوان برنامه متنوع را در سطح استان قزوین برگزار می کند.

- سرهنگ محمد سرباز در نشست خبری که صبح شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات بسیج اقشار برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نمادی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و معرفی سبک زندگی شهدا و روحیه جهادی به نسل جوان است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین اذعان کرد: انتقال روحیه جهاد و مقاومت به دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، سبک زندگی شهدا و مکتب دفاع مقدس یکی از اهدافی است که بسیج دانش آموزی در پی تحقق آن است.

وی افزود: اگرچه دشمن سعی دارد با روش های مختلف ارزش های نامانوس با فرهنگ ایرانی اسلامی را جایگزین کند، اما وظیفه ما در این میان اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس برگرفته از ایثار، شجاعت، مقاومت، شهادت و ولایت است.

این مسئول ابراز کرد: ما در تلاشیم تا رهرو شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشیم چرا که ایشان جان خود را فدای این انقلاب و نظام کرده و ما امروز شاهد اثر خون این شهید عزیز در منطقه هستیم و لازم است این رو حیه استکبارستیزی، جهاد و مقاومت را به دانش آموزان انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 150 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری 150 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس