مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-18اقتصادي

از سبدهای چوبی تا کلاغ پر شدن محصولات در میدان میوه و تره بار


قرار بر این بود سود آن 9 درصد باشد، اما بانک در این امر یاری نکرد تا اینکه یک خیر پیدا شد و هزینه های این کار نوپا را متقبل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میمند، در سال 1380 استارت کار تزریق پلاستیک در استان فارس کلید خورد اما به مرحله تولید نرسید.

  غلام حسین کیامیمندی یکی از کارخانه داران در بخش تزریق پلاستیک، که سرآغاز این کار با تفکر و هدفمندی بوده در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: من از سال 1380 استارت تولید سبدپلاستیکی را زدم  که با این روش از صدمه زدن به درختان هم جلوگیری شد، در آن سال من به نمایشگاه ماشین آلات تهران سر زدم.

  وی گفت: وقتی با آنها صحبت کردم آنها هم بسیار استقبال کردند و چون جدید ترین کار در استان فارس میشد، یک تریلی از جعبه های پلاستیکی  در اول تیرماه1380 برای من فرستادند.

  این کارخانه دار افزود: مدت 20 روز طول کشید تا سبدها بفروش برسد، آن موقع من با دوازده کارگاه نجاری قرار داد داشتم برای تولید سبد های چوبی،22 تیرماه که رسید دیگر جعبه چوبی موجود نبود و آنجا توانستم با جذب اعتماد مشتری ها سبد های پلاستیکی را به بازار معرفی کنم.

  کیامیمندی در ادامه گفت: فردای آن روزی که بار را به تهران فرستاده بودم،به تلفن همراهم زنگ زدند و از من خواستن که دیگر از جعبه های چوبی برای فرستادن بارهای بعدی استفاده نکنم چون به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سبدهای چوبی تا کلاغ پر شدن محصولات در میدان میوه و تره بار

از سبدهای چوبی تا کلاغ پر شدن محصولات در میدان میوه و تره بار