مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-18بين الملل

راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی تهران و سه استان کشور


مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی در منابع طبیعی چهار استان تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی خبر داد.

- مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی در منابع طبیعی چهار استان تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امیر مسعود جلالی گفت: وجود بی سیم و برقراری ارتباط رادیویی برای پیشگیری از تخریب اراضی ملی و قاچاق چوب و اطفای حریق در جنگل ها و مراتع امری لازم و ضروری است و هدف سازمان جنگل ها این است که تا پایان سال جاری این ارتباط رادیویی را در تمامی استان های کشور گسترش دهد.

مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: سازمان جنگل ها بخش قابل توجهی از ادوات مربوط به شبکه بی سیم رادیویی را خریداری کرده و در بیش از نیمی از استان های کشور 30 تا 40 درصد کارهای مقدماتی آن را انجام داده است.

وی در ادامه گفت: در مقاطعی در دهه 70 از شبکه رادیوبی بی سیم به شکل آنالوگ در منابع طبیعی استفاده می شد اما این سیستم کارایی لازم را نداشت اما آنچه الان سازمان جنگل ها به دنبال آن است شبکه بی سیم دیجیتال است که کیفیت صدا و صوت در آن بسیار بالاست علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی تهران و سه استان کشور

راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی دیجیتال در منابع طبیعی تهران و سه استان کشور