مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-18سياسي

تجلیل از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در همدان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان همدان تجلیل خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان همدان تجلیل خواهد شد.

سردار مهدی ظفری شنبه 27 شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور ترویج قدرشناسی، در هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان را در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و بخش ها داریم و برای این منظور، 12 برنامه کلان و راهبردی در نظر گرفتیم و نزدیک 400 برنامه اجرا خواهد شد.

ظفری تصریح کرد: همه ادارات برای هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اداره خود را دارند و 80 یادواره برای شهدای آبروی محله، برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در یک سال داشتیم و از استان های برتر کشور در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در رابطه با دفاع مقدس، توضیح داد: بزرگترین واکنش جهانی در برابر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی بود که یک سناریوی جهانی داشت و در سطوح مختلف همه دنیا با ما درگیر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در همدان

تجلیل از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در همدان