مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-18حوادث

دستگیری عامل شرارت های سریالی در ایرانشهر


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر 4 شرور مسلح و عامل شرارت های سریالی این شهرستان به دام افتادند.

- حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خود 4 شرور مسلحی را که با شرارت های سریالی خود، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان ایرانشهر شده بودند شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با توجه نامعلوم بودن محل پاتوق و اختفاء این اشرار تلاش گسترده ای برای به دام انداختن آنها آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده ، مخفیگاه این اشرار در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی شد.

کیخا بیان داشت: در نهایت صبح روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر 4 نفر آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف 2 قبضه کلت کمری ، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهات جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیان داشت: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل شرارت های سریالی در ایرانشهر

دستگیری عامل شرارت های سریالی در ایرانشهر