مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-18اقتصادي

همت سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای شناساندن حصیر لنگرود به بازارها


یک پیشران مشاغل خانگی در حوزه حصیر لنگرود گفت: با همت جهاد دانشگاهی گیلان حصیربافی لنگرود بیش از پیش به بازارهای هدف شناخته شد.

- ایسنا/گیلان یک پیشران مشاغل خانگی در حوزه حصیر لنگرود گفت: با همت جهاد دانشگاهی گیلان حصیربافی لنگرود بیش از پیش به بازارهای هدف شناخته شد.

زهره نیکخو در گفت و گو با ایسنا گفت: توسعه مشاغل خانگی اگر چه روند نزولی نداشته است اما به دلیل شیوع کرونا و شرایط برگزار نشدن نمایشگاه دوسالی است که فروش محصولات صنایع دستی به خصوص حصیر در لنگرود کم رونق شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت دختران و زنان روستایی لنگرود نسبت به حصیر بافی افزایش یافته است، باید با حمایت های مختلف کمک کرد تا بتوانند در این عرصه فعال بمانند.

نیکخو ادامه داد: جهاد دانشگاهی گیلان برنامه های خوبی را برای حمایت از پیشرانان و زنانی که در توسعه مشاغل خانگی گام برمی دارند.

پیشران مشاغل خانگی در حوزه حصیر لنگرود گفت: بیمه هنرمندان در حوزه حصیر، فرش بافی، چرم دوزی ،رشتی دوزی و دیگر رشته ها کمک می کند که افراد در این حوزه ها فعال بمانند.

وی افزود: خیل عظیمی از زنان سرپرست خانوار به درآمدی که از این بخش حاصل می شود نیاز دارند و برای تامین معاش زندگی خود و فرزندانشان حمایت از آنها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای شناساندن حصیر لنگرود به بازارها

همت سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای شناساندن حصیر لنگرود به بازارها