مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-18حوادث

پایان شرارت های اشرار مسلح در ایرانشهر/4 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 4 شرور مسلح و عامل شرارت های سریالی با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر به دام افتادند.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود چهار شرور مسلحی را که با شرارت های سریالی باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان شده بودند شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با توجه نامعلوم بودن محل پاتوق و اختفا این اشرار تلاش گسترده ای برای به دام انداختن آنها آغاز شد.

تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده، مخفیگاه این اشرار در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت صبح روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف دو قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شرارت های اشرار مسلح در ایرانشهر/4 نفر دستگیر شدند

پایان شرارت های اشرار مسلح در ایرانشهر/4 نفر دستگیر شدند