مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-18اقتصادي

تجهیز کتابخانه های شیراز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از تجهیز شش کتابخانه عمومی در مناطق محروم شهرستان شیراز با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

- روح الله منوچهری با اشاره به خرید تجهیزات برای شش کتابخانه عمومی در شهر شیراز عنوان کرد: استانداری فارس از محل طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مبلغ 3 میلیارد و 215 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کتابخانه های عمومی شیراز تخصیص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، او اضافه کرد: کتابخانه های عمومی، مرکزی مهم برای توسعه فرهنگ هر جامعه محسوب می شود که با ساخت، تقویت منابع و تجهیزات آن می توان جامعه ای شاد و با نشاط ایجاد نمود و افراد را از آسیب ها مصون کرد، استانداری فارس از محل طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سال 1399، بخشی را به کتابخانه های عمومی اختصاص داده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اضافه کرد: بر این اساس با نظر کارشناسی و تعیین نیازهای کتابخانه های عمومی، تجهیزات مورد نیاز کتابخانه های عمومی بهمن بیگی، جوانان، ملاصدرا، طاووسیه، قطب الدین و سعدی شیراز بررسی شد و این کتابخانه ها که بیشتر در مناطق محروم شهر شیراز هم واقع شده اند به تجهیزات و امکانات جدید و بروز مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کتابخانه های شیراز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی

تجهیز کتابخانه های شیراز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی